Kvällsinlägg.

Det har varit dagar med smärta i magen. närmare bestämt en vecka. Mår lite bättre nu iallafall tack och lov. Misstänker att det kan vara äggstockarna eller nåt som jävlas med mig. Var på vårdcentralen i Fredags men där hitta dom inget fel. Men ska till ungdomsmottagningen på Torsdag, så får hoppas på mer tur då.

I Fredags firade även jag och min underbara pojkvän 6 underbara år tillsammans ♥ känns så ledsamt att vi inte kunde fira det på nåt sätt tack vare att jag mått som jag gjort. Förra året, när vi firade 5 år slog vi på stort och checkade in på hotell med spa. Så något hade man väl velat gjort detta året med men vad ska man göra. Får försöka ta igen det på annat sätt när jag mår bättre helt enkelt. Älskar dig min underbara prins!

Igår, den 10e Oktober fyllde även min änglamamma 54 år. Jag hoppas hon har det bra där uppe i himlen och jag önskar så jag kunde få säga grattis till henne. Hon är förevigt älskad och saknad...

Kommentarer
Postat av: Jessica M

Gumman så tråkigt att höra att du har ont :(

Skickar massa krya på dig kramar!!

2011-10-21 @ 12:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback