Grym concealer!

Jag har hittat en ny favorit i smink-kategorin. Och det är verkligen en FAVORIT med stora bokstäver. Den är SÅ BRA!

Den sitter som berget, (kanske inte 24 h som lovat, men hur ofta har man smink så länge?)  täcker utmärkt, bra konsistens, praktisk förpackning. Helt enkelt perfekt!
Ända nackdelen är kanske att den bara finns i 2 nyanser. Men jag använder nyans 3 och den passar väldigt bra till min hy.

Det jag talar om är maybellines nya concealer Superstay 24h concealer.


Bild lånad från google.


Jag har talat gott om mina två andra favoriter i concealer väg, men denna ligger nog kanske i täten. Jag älskar den (har redan köpt på mig två stycken) Den finns att köpa på tex kicks för 105 :-


Tips: tänk på att lägga en liten klick på handen och jobba därifrån till ansiktet. Man vill ju inte peta med penseln i ansiktet och sedan få ner en massa bakterier i concealern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback