Jobbiga tankar smyger sig på.

Dagen började riktigt segt idag. När Kims klocka ringde klockan 6 imorse vägrade jag öppna ögonen. Måndags mornar är aldrig roliga. Kim gick iallfall upp och gjorde sig iordning för att åka till jobbet. Han kom även tillbaka till sägen och vilade en stund innan han åkte iväg. Mysigt!
Jag somnade om och vaknade alldeles för sent. Men jag antar att man måste få sova ut ibland. Speciellt när jag alltid ska ha massa jobbiga tankar som spökar varje gång jag ska sova eller somna om. Hatar det och vill att dom ska försvinna nu! Jag fråga mig själv hela tiden varför du fortfarande är kvar i mitt liv? Jag hatar dig och du kommer aldrig få ta över mig! Nån gång kommer du vara ute ur mitt liv och då är det jag som har segrat!

Ja vad ska man säga. Egentligen skulle jag vilja skriva av mig allt jobbigt. Få ur mig allt som ligger där och tränger. Men jag vet inte om jag orkar ta itu med det. Det är alltid lika jobbigt och jag hatar dessa förbannade tårar.

Äsch nu skriver jag massa tråkigt igen. Det är inte det jag vill att min blogg är till för, men ibland blir det bara så. Nu ska jag försöka lägga det jobbiga åt sidan och försöka sysselsätta mig.

Kommentarer
Postat av: Yohanna ♥

jo bra här med.

har sökt en MASSA somamarjobb nu och hoppas på en anstäldning. gör du då?=)

2010-03-15 @ 18:14:45
URL: http://yohannasliv.blogg.se/
Postat av: emilia

Bit ihop och försätt att kämpa :)

2010-03-16 @ 09:38:18
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback