Att välja bikinitrimmer...

Jag tänkte fortsätta lite på det inlägget jag skrev igår. Jag testade nämligen bikinitrimmern jag köpte och enligt mig var den inte bra alls... Kim däremot gillade den, haha! så han får använda den i fortsättningen!

MEN när jag städade bland i min badrumslådor igår så hittade jag, tro det eller ej, en annan trimmer jag köpte för flera år sedan i Ullared. Jag hade totalt glömt bort den. Men ve o fasa, den är så grym!
Jag vill inte bara raka själva bikinilinjen utan jag vill att allt hår ska bort och då dög inte den jag köpte igår, från obh nordica. Jag tyckte inte den tog något hår alls, hur jag än vände och vred på den. Kanske var håret för kort?

Det var iallafall tur för mig att jag hittade min gamla från Remminton igår, den kommer användas flitigt! Den efterlämnar rakad och riktigt len hud. Riktigt bra är den. Dock vet jag inte om den finns kvar att köpa och jag kommer inte ihåg priset tyvärr...




Det var alltså dessa två jag provade och det är ingen tvekan om vilken jag tycker är bäst!




Här ser ni lite hur själva rakbladen eller vad man ska kalla det ser ut. Den till vänster har bara ett alternativ att trimma med medans den gula har två alternativ att välja mellan. Jag föredrar det nedersta på den gula. Men för ett ännu lenare resultat kan man avsluta trimmningen med det översta.





Kommentarer
Postat av: jessica

jag har bara testat rakapparater, men där skinnet e som tunnast så fastnar den ju i skinnet å det börjar blöda, men det gör det inte med dessa eller? har funderat ett tag på att man kanske skulle gå å vaxa, men fan va ont det gör.. hehe, men det håller ju i sig iaf... men fick du känslan av att du blev nypt i skinnet av nån av apparaterna*?? kram

2010-06-08 @ 20:45:06
URL: http://lillanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback