Dagens köp!

Idag har varit en bra dag. Vaknade vid halv elva och låg och myste med Kim tills vi steg upp och åt frukost.
Efter det åkte vi med pappa till bäckebol. Jag ville åka till Media Markt och pappa skulle kolla på en gräsklippare.
Vi gick även en sväng in på coop där vi handlade lite mat.

Här kommer dagens köp i bilder.





Efter att ha läst detta inlägget (som förövrigt är skrivet av, enligt mig världens bästa bloggerska) bestämde jag mig för att köpa en bikinitrimmer. Det är konstigt det där att man använder saker som är farliga (i detta fall rakhyvlar) även att man vet att dom är skadliga. Det är först när man läser det svart på vitt som man verkligen inser saker och ting.
Att raka det intima har varit en naturlig sak för mig så länge jag kan minnas men nu åker rakhyveln bort och ersätts av just en trimmer. Det ska väl bli bra med det också hoppas jag!  Nån som använt en sådan innan och vet om det är så bra som det sägs? Jag har iallafall hört att resultatet ska bli nästintill så bra som med rakhyvel utan att man ska behöva skära av det översta hudlagret som man gör med en rakhyvel.

Sen hittade jag lite hårprodukter inne på Coop. Har letat länge efter dessa så jag slog till direkt! En hårinpackning och ett torrschampoo som luktar sött och gott! Billigt var det också.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sv: Okej haha. Ja tänk så olika man kan tycka.

2010-06-06 @ 20:15:57
URL: http://madeleinelouise,blogg.se
Postat av: Sanna

Lägger du mer mycket tid på håret? =)

2010-06-07 @ 08:05:24
URL: http://www.februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback