Ny favorit hos Lidl.

För ett tag sen var jag inne och handlade på Lidl. Plötsligt stod jag som vanligt vid "sminkhyllan" och kollade återigen på deras mineralsmink från Suhada. Deras MineralRouge har jag ju sedan innan. Den hyllade jag ju stort här på bloggen! Faktum är att jag faktiskt har två. Jag menar, vem köper inte fler om dom är toppen och till ett toppenpris? - 29 kr. Men denna gång kom jag hem med ett nytt fynd. För ynka 15 kr!! jag trodde inte det var sant när jag såg kvittot efteråt. Men men, väl hemma testade jag detta Mineral powder Caramel som det heter. Namnet passar inte för mig, eftersom "pudret" är brunt. Alltså alldeles för mörkt. Men det är hur bra som helst att använda som solpuder (bronzer). Det blir en jättefin ton i anstiktet och det behövs så yttepyttelite. Som vanligt med mineral smink doppar du borsten i locket där det brukar ligga kvar lite "rester" som du sedan skakar av. Jag brukar även blåsa av nästan allt, det blir färg ändå. Dessutom är innehåller den 15 ml, vilket är väldigt mycket. Alltså kommer den räcka i en halv evighet. Haha!

Detta kommer bli min favoritprodukt i sommar, det kan jag lova. Eftersom jag inte vill ha massa foundation och sånt varma sommardagar då man är brun och fin är detta kanon att bara svepa över på kvällen om du vill ha en snygg finish och vill vara lite extra fin.

Jag rekomenderar denna skarpt!
Jag kommer själv köpa en till nästa gång jag är där ;)



Kommentarer
Postat av: aleeekz - tävling pågår.

Hallå hallå :)

haft en bra dag :)?

tänkte berätta att jag har två tävlingar om två smycken på min blogg länkar : http://voffsen.blogg.se/2010/february/-tavling-fran-lovebeproud.html

http://voffsen.blogg.se/2010/february/-tavling-fran-sessans-design.html

om du inte vill vara med så ber jag om ursäkt för denna kommentar .



ha det bra <3

2010-02-11 @ 19:35:00
URL: http://voffsen.blogg.se/
Postat av: Hälsogudinnan

Skulle vara intressant att veta innehållet på den där..?

2010-02-12 @ 00:19:27
URL: http://halsogudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback