Recension - ansiktsprodukter från Suhada.

Tänkte att jag skulle göra min lilla recension av produkterna av märket Suhada från Lidl.





Jag börjar med ansiktsrengöringen och ansiktsvattnet.


- Mitt absolut första intryck när jag använde rengöringen var dess starka doft. Den doftade så stark att det liksom stack till i näsan. Dessutom löddrar den inte sådär mycket som jag tycker att en rengöring ska göra. Dock rengjorde den bra då jag inte märkte av nåt smuts på bomullen när jag tvättade av med ansiktsvattnet efteråt. Ansikstvatten doftade inte lika starkt. Mitt första intryck av den doften var typ som oljor som man kan hälla i en såndär grej som man har ett stearinljus i för att ljuset ska sprida doften. Haha! förstår ni vad jag menar? hoppas det. Men jag tycker ändå inte produkterna höll det måttet som jag var ute efter. Inte för att man kanske kan förvänta sig det av så billiga produkter men ändå.

Sen har vi då dag och natt ansiktskrämerna.


- Även dessa hade en rätt stark doft och var sjukt svåra att arbete in i huden. Jag fick hålla på att gnida hur länge som helst för att de skulle gå in i huden och när väl det var klart kändes det som att det låg som ett täcke på huden. Jag föredrar krämer som snabbt går in och som torkar helt sen. Så det drog ner rejält på dom. Annars tyckte jag att huden blev rätt len efteråt men för mig var det inga produkter jag kommer köpa igen.

Till sist har vi mineralrouget.

- Toppen säger jag bara! Perfekt färg, perfekt att det är en mineralprodukt och perfekt pris - 29 kronor!
Kommer definitivt köpa det igen.

Kommentarer
Postat av: ina-bina

Prova Apolivas produkter från apoteket!

2009-12-28 @ 19:21:24
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: ina-bina

Jag kör med deras blå serie för torr och känslig hud. Har serumet och dag- & nattkrämen :) När min rengöringsmjölk och ansiktstvätt tar slut ska jag nog testa Apolivas rengöringsprodukter också.



Jag har ruskigt känslig hy. Sådan där riktigt blek, rosa och torr, och inga andra produkter har funkat så bra! :D

2009-12-28 @ 21:24:22
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: ina-bina

Då ska du ha den gröna serien! Dom är inte så dyra heller, det är ett plus :)

2009-12-28 @ 22:05:14
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: ina-bina

Dom absorberas jättefort. Jag brukar först ta en rejäl klick serum (pumpflaska) och massera ansiktet i några minuter även efter att det torkat. Sedan på med nattkrämen. Den torkar direkt så jag brukar ta två lager :P



Luktar milt och ganska gott också. Riktigt fräscht och inte så tunga och kladdiga som många produkter tenderar att vara :/

2009-12-28 @ 22:23:44
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Jennie

Bild uppe, allt för dig :) Tyckte mycket om de inlägget med Carro o de fina bildera... Mer sånt tycker jag och mindre tävlingar ! KRAM

2009-12-29 @ 15:25:56
URL: http://snyggjenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback