Lägenhetsvisning nr 2

Lägenheten vi kolla på igår var helt underbar! känslan jag fick när jag gick in i den går inte att beskriva. Jag kan inte sluta se den framför mig! Självklart tackade vi ja till den.

Alla dessa tankar och intryck har resulterat i mycket dålig sömn inatt. Hur jag än gjorde för att somna så lyckades jag inte och när jag väl hade somnat så vaknade jag. I mina tankar snurrar allt för fort just nu, känns som jag inte hänger med. Men jag är glad ändå. Så himla glad! äntligen kanske vi får våran efterlängtade lägenhet. Vi är 1 av 3 som blivit erbjudna visning så chanserna är ju rätt stora ändå. Det är bara att hålla tummarna så hårt vi kan och hoppas på det bästa, mer kan vi inte göra...

Ja, jag vet inte om jag hade så mycket mer att skriva. Ögongen går typ i kors och jag ser suddigt så det är väl bäst jag avslutar här. Men SNÄLLA håll en tumme eller två för oss ♥

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas verkligen ni får lägenheten, håller fortfarande tummarna och nu är det inte många dagar kvar av väntan innan svaret kommer.. :-)



Såg på face att du blivit sjuk igen???? Jag som tänkte höra om vi skulle ta en dag i veckan och fixa lite naglar hemma hos dig ju? :-)

2010-12-13 @ 11:45:57
URL: http://christmascarol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback