Det går framåt...

Jag mår lite bättre nu även om det inte är helt bra. Förra veckan var verkligen hemsk, jag visste varken ut eller in. Det var så mycket på en gång som hände och därför kom jag in i en svacka. Men det känns som jag håller på ta mig igenom den nu.

Vart är vännerna när man behöver dom?


Idag på förmiddagen var jag på en mysig second hand butik med pappa. De hade massa fint och jag fyndade lite saker. Skulle verkligen kunna gå i såna affärer i flera timmar, tröttnar aldrig.
Annars händer inte mycket. Det är fullt hus här hemma eftersom min lillebror har LAN. Det är folk överallt och man får dålig sömn på natten men det är väl bara att stå ut. Hoppas alla åker hem snart..

Har inget annat att skriva om så jag återgår till pojkens varma famn.

Kommentarer
Postat av: Marika

Det är ganska svårt att veta hur du mår och vad som händer i ditt liv när du aldrig säger något...... Man är ingen tankeläsare.



<3

2011-01-11 @ 14:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback