Du ska inte få ta över mitt liv.

Idag är ingen bra dag, jag känner det.. Allt känns tomt och tårarna rinner.. Vet inte vad det är, vet inte ens om jag vill veta vad det är. Jag antar att det är mina tankar som kommer ikapp mig igen. På utsidan visar jag mitt leende som alltid. Det är fasaden jag bär. Ibland önskar jag att jag hade ett annat liv, ett där det inte fanns några hinder ivägen, ett där jag kunde få vara mig själv. Där jag slipper vara till lags för allt och alla. Alltid talar alla om för mig hur stark jag är, men vad vet ni egentligen? Jo ni vet att jag alltid är glad, glad för att göra er glada, glad för att inte visa mitt rätta jag. Det är just såna här dagar jag inte ens vet vad livet innebär.  Jag vet att ni säger till mig att jag alltid kan prata med er om det är något, men det är just det jag inte kan, jag kan inte släppa in folk i mitt liv, ni kan inte få bli delaktiga i det jag går igenom. Jag vill inte belasta mina problem på någon annan. Ibland är jag rädd för mig själv, varför står jag inte upp för? Varför låter jag mig trampas på. speciellt av en människa, varför kan du inte bara försvinna ur mitt liv, varför fortsätter du göra mitt liv till ett helvete efter all smärta och sorg du redan orsakat. Tänk om alla visste vad du har gjort, hur du har trampat på mig och min mamma, hur du har förstört min familj. Det är du som gör att jag inte kan sova om nätterna, det är du som gör så jag inte kan känna mig trygg. Ingenstans känner jag mig trygg sålänge du finns, du förstör mitt liv!

Varje natt hörde jag vad du höll på med, hur mamma skrek när du slog henne sönder och samman. Hur du tvingade ut mig mitt i vintern utan kläder, hur du tvingade mig göra saker som du visste jag va livrädd för, hur du fönedrade mig med dina elaka ord och hur du slog min mamma blodig framför mina ögon. Du tror inte jag vet vad du gjorde, du tror att jag inget såg, Men va fel du har. Jag både såg, hörde och visste allt. Hur skulle det inte kunna synas? skulle jag inte se det på min mamma, hur fruktansvärt dåligt hon mådde, hur hon fick kämpa sig igenom varje minut i din tillvaro och hur hon gjorde allt för att vara en bra mamma trots alla smärtor och dåligt psyke.
 Hur tror du det känns att varje natt behöva sova med kläder för man aldrig vet om man måste fly. Hur du efter skolan lät mig sitta på busshållplatsen till sent på kvällen för du inte hämtade mig, och när du väl kom va du full som ett as,och jag va tvungen att åka med dig i bilen, samma sak varje dag.  Fan va rädd jag var. Alla dom gångerna önskar jag nästan att vi skulle krocka så jag kunde få försvinna, försvinna ur helvetet. Jag kommer ihåg hur jag varje dag va tvungen att ljuga för mina kompisar när dom ville följa med mig hem, skulle jag visa dom vad som pågick hemma? aldrig. Ingen skulle få se vad vi gick igenom. Jag avskyr tanken på hur du ler mot mig med ditt jävulska leende, ditt as, jag hatar dig!
Om det inte vore för dig, kanske min mamma kunde varit vid livet, enligt mig va det du som dödade henne. Det va du som drog ner henne så kraftigt. Det va du som fick henne att tro på alla jävla lögner, det va du som tvingade oss att leva som om vi inte fanns.
Det är tack vare min mamma att du inte drog ner mig också, det va tack vare henne, som hellre lät sig bli slagen gul och blå än att du skulle ge dig på mig som gör att har klarat mig någorlunda. Jag tackar gud varje dag för att jag hade en sån underbar mamma, för mig va hon det finaste som fanns och den underbaraste personen i hela världen. Det spelar ingen roll om hon ibland fattade fel beslut eller gjorde saker hon kanske inte borde, för mig va hon allt.  Hade mamma levt idag hade du suttit bakom galler, men istället ljög du dig igenom hela rättegången som var bara en månad efter min mamma hade dött. Du är ett svin som lever ditt patetiska liv som om du aldrig hade gjort illa en fluga. Man säger att man aldrig får önska livet ur en annan människa men ingen hade blivit lyckligare än jag om jag en dag såg i tididningen att du inte fanns. Du är inte värd att leva. En vacker dag är det jag som är segrare, för en dag ska jag ha tagit mig ur det här, du ska försvinna ur mitt liv och jag ska kunna få leva det liv jag vill, för jag vet, att det är jag värd.



Jag önskar mina tårar kunde sluta rinna ner för mina kinder..

Kommentarer
Postat av: ina-bina

Hittade din blogg när jag sökte på andra bloggar i Ale och kom in hit av en slump. Men nu har jag suttit och läst nästan varenda inlägg och jag måste bara fråga: Är du tillsammans med Kim Linansky? :)



För övrigt känns det precis som ett inlägg jag själv hade kunnat skriva...

2009-04-30 @ 18:52:37
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Emma

shit gumman, fan va mina tårar började rinna.... usch, din stackare som genomgått detta!! Du är stark som klarat dig igenom de! Det är du verkligen, jag vet själv hur det ibland känns när folk säger att man är stark, men man själv känner inte alltid så, men gumman, du är verkligen stark!

Fortsätt kämpa!!

2009-04-30 @ 18:54:25
URL: http://emmoo.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tack Emma för din omtanke, det betyder mycket för mig. Lovar att jag ska försöka fortätta vara stark! :)

2009-04-30 @ 22:01:16
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: ina-bina

Tack så mycket! :)



Nej, jag känner honom inte. Har däremot träffat Jonas flera gånger och han är ju hur söt som helst :D Jag var tillsammans med deras morbror Mikael i några år :)Du kanske träffat honom och Daniel?

2009-04-30 @ 22:03:58
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Karina

Det är helt sjukt hur mycket du har gått igenom.. Och vad folk än säger, så är det jättestark! En sådan fin tjej som dig borde inte låta andra dra ner dig. Glöm aldrig att ingenting är ditt fel och att det faktiskt är en väldigt sjuk person du pratar om.. Du är värd så himla mycket mer! Och vänner har man ju för att man ska ställa upp för varandra, så känn inte att du inte kan prata med dem :)



Hoppas att du mår bättre snart. Kram!

2009-05-01 @ 15:49:36
URL: http://omniavincitamor.blogg.se/
Postat av: Karina

Så är du jättestark*

2009-05-01 @ 15:50:02
URL: http://omniavincitamor.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tack Karina! Va snäll du är :) Ska verkligen försöka tänka på det sättet, jag har bestämt mig för att försöka gå vidare så gott jag kan. Även om det finns mycket jag fortfarande måste bearbeta. Tack än en gång för dina ord :)

2009-05-01 @ 17:22:31
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: Carolina

Gud vad stolt jag är över dej som vågar skriva detta inför alla som läser!

Du är verkligen stark gumman, för allt han har gjort mot dej och din familj så har du ändå kämpat på jäkligt bra och inte låst in dej. I mina ögon är du en segrare som kämpat på.

Och jag fattar inte vrf ett sånt svin inte åkte in bakom bom och lås! Ni barn är ju förfan vittnen.. Blev as arg när du berätta det.



Jag är helt säker på att din mamma är stolt över dej och dina syskon där uppe!

Och allt som du har berättat om din mamma var hon en kärleksfull och omtänksam människa som gjort så mkt för er trots alla motgångar hon har haft så är det ett riktigt bevis på att ni var hennes allt och att hon älskade er.



Du vet att du har mej! Jag finns här och som sagt du kan ringa eller smsa mej vilken tid som helst när som helst. Du är den bästa vännen man kan ha och dom sviker man inte!

Mej kan du prata om allt med. Inga tankar eller känslor är konstiga!

Love U gumman. <3

2009-05-01 @ 21:54:00
URL: http://ialwayssurrender.blogg.se/
Postat av: Jennie

Carro, min ängel.. Nu fick jag verkligen tårar i ögonen, på riktigt. Du är den underbaraste och finaste vännen som finns. Du finns alltid där för mig och jag kommer alltid finnas för dig, vad som än händer. Jag hoppas verkligen du förstår hur mkt du betyder för mig, det går inte ens att beskriva. Hoppas det alltid är du&jag gumman. Du är guldvärd! I love you <3

2009-05-01 @ 22:44:13
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: jimmy h

jag blir rörd av det du skrev att världen kan vara så grym, ibland fattar jag inte varför såna människor existeras. men bra kämpat som tagit dig igenom dessa tuffa faser det kommer ju dig ännu starkare i längden:)

2009-05-02 @ 05:26:54
Postat av: ina-bina

Men söta! Tack så hemskt mycket (igen) :)



Tja... vad vill du veta om smyckena? Något särskilt? :) De där affirmationsringarna, eller budskapsringarna som de också heter, finns med massa olika texter. Du kan se dom här: http://inabina.blogg.se/2009/april/lev-din-drom-halsband.html



Hoppas det är bättre idag, än sist. Kram!

2009-05-02 @ 21:46:27
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: ina-bina

Budksapsringarna stansar (skriver) jag inte själv på, utan de är färdiga. Men man kan ju såklart ha fler ringar om man vill!



Brickorna jag har nu får det plats max 6 bokstäver (A-Z) och siffror på. Hjärtanen och de rundade har jag faktiskt ingen aning om, men på dom får det plats mer :) Oj, så rörigt skrivet det blev nu. Hoppas att du fattar ändå :P



Nä, vi gör ju inte det, hehe! När Ann sa att Kim hade träffat en tjej i Alafors hajade jag till - det är ju trots allt inte så många som ens vet att Ale existerar, haha! Världen är liten ;)

2009-05-03 @ 15:02:07
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: ina-bina

http://inabina.blogg.se/2009/april/du-jag.html Här är hjärtan. De finns i två olika storlekar, det största är det som är på bilden (du ser där hur stort det är). Men det minsta vet jag inte exakta storleken på, men ungefär hälften så stort som det stora. Något mindre kanske :)



Och här är det runda: http://inabina.blogg.se/2009/march/lycka.html



Och tillslut... alla priserna hittar du här http://kashmiri.blogg.se/category/halsband.html



Förlåt för alla länkarna, hehe :P

2009-05-04 @ 17:22:21
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: ina-bina

Jo, just det... Om du beställer så är det bara att skicka ett mejl till [email protected] med din adress och vad du vill ha! :)

2009-05-04 @ 17:25:30
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: caroline

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva eller tänka.

Jag kan inte tänka klart, jag visste ingenting om det här och kunde verkligen inte tro att något sånt har hänt dig... Du är alltid så glad, du döljer det bra. Men ibland orkar man inte dölja, man vill bara skrika. Det är bra att du kämpar på, fortsätt med det. Vi har väl aldrig haft någon direkt nära kontakt, men du ska veta att även fast det är så, så finns jag här om det är någonting. Kommer du ihåg våra garv i Soleggen? Vi satt i korridoren och skrattade som idioter, när Anton och Viktor visade sina rövar för oss. Åh herregud, jag minns det som igår. Ha det bra! Pussar!

2009-05-04 @ 18:35:02
URL: http://carolineholmen.blogspot.com
Postat av: Jennie

Tack Caroline! va snäll du är som ändå skriver lite fina ord även fast jag vet att det är svårt att veta vad man ska säga. Det betyder väldigt mycket :) Jo jag vet att jag ofta döljer det mesta, vill väl inte att folk ska veta helt enkelt =/



Hahaha! Soleggen ja! Jisses va kul vi hade...hahaha! vi som alltid kom/gick sist också, vi orkade verkligen inte..hahahah! klagobarnen nr 1 ...hahahaha!



Tack för dina ord :) Pusss

2009-05-04 @ 21:49:01
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: ina-bina

Haha, söta! Du är inte alls jobbig som frågar, hellre att någon frågar än beställer något och får något de inte alls förväntat sig! :P



Dom ser ut som på bilderna, ja. Fast du kan få andra pärlor om du vill, eller om du har något annat förslag på hur du vill ha dom? Eller BARA brickorna utan pärlor också, om du hellre vill det! :)



Kram, kram.

2009-05-04 @ 22:09:26
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Syster Angelica

Älskar dig syster! En dag får vi vår revanch, på ett eller annat sätt. Det kan jag lova dig. Kramar syster!

2009-05-11 @ 01:01:56
URL: http://www.nogg.se/SummerGlow

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback