Ändrade planer.

Nu har det hänt en del sen sist. Jag skrev ju bland annat om att jag skulle sätta vaxduk i köksskåpen men det blev ingenting med det. När Corina, som hjälpte mig hade satt upp första så insåg vi vilket jobb det var. Det skulle mätas exakt, skäras ut där fästerna var osv. Så vi bestämde oss för att ge upp och istället åka och köpa vit färg. Sagt och gjort! Och Corina var den som målade allt åt mig, så otroligt tacksam för det. Jag litar inte riktigt på min egen förmåga så allt tar så lång tid när jag ska ge mig på något. haha!

Jag skrev också om att jag skulle köpa dekaler till kökskaklet men det behövdes inte! för jag upptäckte till min förvåning att blomkaklet i själva verket var dekaler det med. Så det var bara att ta bort dom för att få allt vitt igen. Så skönt!

Igår börjades renoveringen i lägenheten. Jag var där på kvällen och jäklar va gubbarna jobbar fort! De hade hunnit med massor i varje rum. Rivit tapet, slipat, spaklat, målat tak och en del väggar osv. Så detta går nog undan!

Snart får vi flytta in!
På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback