Fyndaren!

Sitter här med min bästa vän; värmekudden! Har man ont i magen lindrar den massor, ett litet tips bara.

Nåväl vet inte direkt vad jag ska skriva. Det ända jag gör nu på dagarna är massa loppisfynd! Åker runt på min moppe till garageloppisar, vanliga loppisar, hem till folk som säljer osv. Får även sålt massa själv genom köp och sälj sidorna på facebook och för dom pengarna kan man ju göra nya fynd!
Har helt glömt bort att fota allt jag fyndat, det kanske hade varit kul att lägga upp lite av det. Men ska försöka fota lite framöver om jag hittar nåt roligt att dela med mig av.

Någon som kanske vill tipsa mig om någon bra loppis?

Kommentarer
Postat av: emelie

Kul att du fyndar... Ja, lite bilder på grejerna vore kul tycker jag =) Det är bakluckeloppis vid kringeldammen på lördag... det får du titta in! Kram

2011-09-14 @ 15:36:48
URL: http://minbebis.com/blogg/mammaemelie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback