Måndag och helgen är över..

Ja tiden bara springer iväg med rasande fart. Vi är redan inne i Oktober månad, jisses alltså! Va det inte nyss sommar med sol och bad?

Nåja, helgen har varit riktigt bra! I Fredags kom min kompis Johan hit så jag fick klippa honom. Blev även en del tjöt och Idol-tittande såklart.

I Lördags var det dags att ha mitt födelsedagsfirande för mina vänner som inte blivit av. (fyllde år den 4 Sept)
Men det var riktigt skoj! en lugn och skrattrik kväll! Alla beställde pizza och vi spelade en massa olika sällskapsspel.

Söndagen blev lugn och skön med film och god mat. Gjorde min paradrätt som är hemmagjorda klyftpotatisar, marinerad kycklingfile, stekta grönsaker och en kall god sås! Corina (min lillebrors flickvän) som sovit här hela helgen bakade en god äppelpaj som vi njöt av efter middagen medans vi spelade UNO. Det spelet är lite lätt beroendeframkallande.. hehe =)

Idag har jag legat i sängen ända tills nu. Känner mig inte riktigt bra i magen. Känns som nån konstig mensvärk, så jag ringde um och bokade en tid för undersökning. Lika bra att kolla vad det kan vara..

Nu längtar jag efter min älskling som snart kommer hem efter en tripp på arbetsförnedringen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback