Söndag och Mors dag.

Det är Söndag idag va? Måste nästan tänka till lite vilken dag det är. Är helt förvirrad nu när det är helg och jag INTE är med Kim. Det är inte många helger vi varit utan varandra under dessa 5½ åren, det går nog att räkna på fingrarna hur många gånger det är. Men denna helgen åkte han hem för att hjälpa sin familj att greja inför hans lillasysters student som är på Onsdag.

Ett annat sätt att veta att det är Söndag är ju att jag iallafall har så stor koll att jag vet att det är mors dag idag. Tyvärr får jag inte fira denna dag med min mamma men istället får jag skicka en hälsning upp till änglarna i himlen där hon befinner sig.


Grattis mamma ♥


Förkylningen och hostan håller i sig, men det vet man ju av erfarenhet att sånt kan ta tid innan det försvinner. Jag tror iallafall inte att jag smittar längre och jag känner att det är på bättringsvägen. Imorgon kanske Kims syster Malin kommer hit så vi får fixat hennes naglar som inte blev gjorda innan hennes bal. Men kan hon komma loss från allt hon har att göra så kan vi förhoppningsvis fixa så hon får fina naglar inför studenten iallafall, alltid något.

Nu ska jag fortsätta kolla på Big brother live, det är riktigt spännande att se vilka som går till finalen. Heja Simon!


Kommentarer
Postat av: joanna-att leva med Aspergers syndrom

Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar på min blogg med fina priser och även en dagens bloggtävling där du kan bli länkad inför mina 400-600 unika läsare/dagen så passa på att gå in och anmäla dig:

2011-05-30 @ 17:49:23
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback