Mobilblogg: Solig Söndag.

Sitter och steker mina ben just nu i solen. Kände att jag behövde slappna av lite så resten av kroppen håller sig i skuggan. Vädret vi har kan knappast bli bättre. riktigt sommarväder.. Har passat på att tvätta pappas bil både invändigt och utvändigt så nu är den ren och fin. Ska strax börja med maten som idag blir hemmagjord thaimat. Har även bjudit hem min lillebror och hans tjej på middag så det blir trevligt. (ÅH VA JOBBIGT DET ÄR ATT INTE KUNNA DELA UPP TEXTEN I STYCKEN, MEN JAG VET INTE HUR MAN GÖR DET MED MOBILEN TYVÄRR.) Besöket hos vårdcentralen i Onsdags gick bra men det blev en del tårar, antagligen för att jag var så spänd och nervös. Men nu behandlas jag med medicin och ska tillbaka för samma undersökning om två veckor. Hoppas verkligen allt gått över då. Jaja nu ska jag kolla till kycklingen i ugnen. Trevlig Söndag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback