Lite nya produkter till håret.

I Torsdags sprang vi in på bellbox i Allum. Bellbox är en affär som säljer frisörprodukter. Alla sorters märken du kan tänka dig. Perfekt! För första gången tänkte jag unna mitt hår nåt alldeles extra. Mitt hår har aldrig varit direkt slitet men med tanke på den frisyr jag har nu, som kräver plattång har det blivit väldigt slitet och torrt på senaste tiden, har tyvärr inte haft världens bästa värmeskydd till håret heller vilket också har märkts tydligt. Men det ska det bli ändring på nu. Köpte nämligen med mig Loreal absolut repair schampoo 500 ml, Loreal absolut repair inpackning 250 ml, Loreal absolut repair spraylotion (värmeskydd och vårdande lotion) samt en solskyddsspray för hår och hårbotten, Loeral SOlar sublime.
Nu fick jag en produkt gratis eftersom de hade erbjudandet 3 för 2. Men ändå gick hela kalaset på 590 kr vilket inte är jättebilligt direkt men helt klart värt pengarna om det kan rädda mitt hår. Min fina pojke var så snäll och betalade allt åt mig. Världens bästa pojke, det är min det! Loove!






Schampoot jag köpte var från deras gamla bästsäljande sortiment. Inpackningen och sprayen är från deras nya sortiment absolut repair cellular, som ni ser på bilderna. Solskyddet ingår dock inte i "absolut repair serien" men är från märket Loeral.


Jag testade produkterna för första gången nu ikväll när jag duschade och jag ÄLSKAR dom. Helt galet bra!

Kommentarer
Postat av: Millah

Tack så hemskt mycket:) Kram

2011-05-29 @ 18:18:53
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback