Lite kvällsbabbel.

Jag sitter och undrar vart mitt inlägg jag skrev i förrgår tagit vägen? Verkar som det var under tiden hela blogg.se krånglade som jag skrev det så det är väl därför det inte lagts upp. Nåväl, jag tänkte uppdatera lite om läget.
Jag var ju som sagt på Vårdcentralen förra Onsdagen och gjorde den jobbiga undersökningen, som gick bra men såklart var jobbig. Många tårar kom men jag hade mitt hjärta hos mig så det gjorde mig lugn iallafall. Jag fick medicin som jag tagit nu under sex dagar och imorse var sista dagen så det är väl bara att hoppas på att skiten är borta nu. Ska tillbaka på samma jävla undersökning om två veckor för att konstatera om det har försvunnit eller ej.

Jag försöker så gott jag kan lägga jobbiga tankar bakom mig och hoppas jag slipper fler såna här incidenter som tär på mig så fruktansvärt mycket. Det härliga vädret gör iallafall saken mycket lättare, solen har en tendens att alltid få en på bra humör hur nere man än känner sig. Jag har äntligen fått köpt en torkvinda också och jäklar vad det underlättar. Under de senaste två dagarna jag har tvättat 6 maskiner tvätt som även har torkat, bara på två dagar. Kan inte fatta det själv. Vanligen tar det ju ca 1 dag för EN maskin tvätt att torka på tvättställning utomhus och såklart ännu längre tid inomhus. Känns väldigt skönt iallafall. Har även städat övervåningen idag, vilket verkligen behövdes. Det var ett bra tag sen jag städade där nu pga hur jag har mått och sådär. Annars har jag ägnat mina dagar ute på balkongen med en bra bok eller inne framför något bra tv-program. Mycket annat har jag inte gjort, eller jag har faktiskt varit på scrapmässa vilket var kul. Fick köpt mig lite pysselsaker och ikväll har jag suttit och beställt framkallning på foton som jag ska ha till pysslingen. Ska nämligen göra en "kärleks-bok" där mina och kims fina stunder tillsammans ska dokumenteras. Tror det kan bli riktigt fint!

Men men, nu ska jag lägga mig och sova. En ny dag väntar imorgon. UPDATE: Nu har det tidigare inlägget jag trodde var borta publicerats så nu fick ni samma uppdatering två gånger gällande min tid på vårdcentralen och det. Men men, det är sånt som händer. 

Kommentarer
Postat av: Millah

Tack så mycket sötnos :)

2011-05-11 @ 13:22:12
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Angelica syster

Love you! <3

2011-05-11 @ 13:30:22
URL: http://www.nogg.se/SummerGlow

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback