Dagen kunde börjat bättre..

Morgonen började minst sagt störande. Strax efter halv fem på morgonen vaknade jag av fågelkvitter så jag gick upp på toa, kollade facebook lite och sen tog det en stund innan jag kunde somna om. Sen vid nio tiden kommer nästa störande ljud, nämligen ljudet av en motorsåg. (som förövrigt fortfarande är igång där ute) Jag brukar vakna strax efter klockan nio ändå så tiden störde mig inte, men det sättet att vakna på är väl inte det roligaste kanske. Men men, solen skiner, frukosten är i magen och idag kommer min prins hem så jag är glad ändå!

Idag händer väl inte allt för mycket, ska kanske städa lite som vanligt. Nedervåningen har jag fortfarande inte städat, väntar alltid med den eftersom det är det tråkigaste. Samt badrummen, hatar verkligen att städa badrum!
Men det måste ju också göras så det är väl bara att sätta igång med detsamma. (Om jag inte hittar något annat, roligare att göra.)

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Har ni också fått tråkigt väder? :/

2011-05-13 @ 13:17:02
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Tittar du på Eurovision ikväll då? :)

2011-05-14 @ 15:54:36
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback