Tips på bra ögonrengöring.

Jag tänkte tipsa om en eye remover som jag ALLTID använder. Jag har köpt den i omgångar och än tänker jag inte byta ut den. Jag är helnöjd!





- Den tvättar bort ögonmakeupen lätt, även vattenfast.
- Känns behaglig kring ögonen eftersom den inte är stark.
- Den innehåller provitamin B5.
- Ögonen känns rena och fräscha efter användning.
- Återfuktar och vårdar den tunna huden runt ögonen.

Jag kan t.o.m tycka att mina ögonfransar har blivit längre och starkare efter att jag använt denna under en väldigt lång tid. Om det beror på de bra ämnet den innehåller eller vad det nu kan vara vet jag inte, men jag tycker mina ögonfransar känns längre än förr. Kan vara inbillning också men det kan ju stämma...

Kostar mellan 30-40 kr och jag kan verkligen rekomendera denna.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Den låter toppen. Kanske skulle ta och testa den =) Aldrig andvänt någon eye remover innan. Så det kan bli spännande att se hur det är =)



Hoppas allt är bra med dig.

2011-03-03 @ 09:33:26
Postat av: Jennie

Va kul att du tycker det Susanna! :)

Jag anser att man alltid ska ha en eye remover just för att vanliga regöringscremer man har tex i ansiktet är alldeles för starka för ögonen att rengöra med, så satsa på denna. Tror du blir nöjd :)

Kramar på dig!

2011-03-03 @ 14:20:45
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback