Några nya sminkborstar

Var på Åhlens igår och köpte mig EcoTOOLs sminkborstar. Jag köpte dem de hade inne och det var puderborsten, rougeborsten och en ögonskuggsborste och jag måste bara säga: JÖSSES va mjuka och goa dom är. Det känns som silke på huden när man sveper på sminket. Jag använder ju oftast mineralpuder och med mina gamla borstar hamnade alltid hälften av pudret på mitt bröst. (Jäkligt irriterande om man bär svarta kläder) Men med dessa fantastiska borstar hamnar inget på något annat ställe än  ansiktet. Borsten fångar upp allt i ett svep!
Underbart!

Nu ska jag beställa hem Foundationpenseln, concealerpenseln och kanske nån mer.. Lovely!





Helt klart nya favoriter!

Bilder lånade från Pashion.nu.





Kommentarer
Postat av: Millah

Tack så mycket :) Kram

2011-04-05 @ 18:44:56
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback