Mobilblogg: !!

Ena skiten efter det andra. Aldrig får man må bra. Först skiten som jag fick gå till VC med, sen blev jag sjuk och nu har jag fått nackspärr, som sitter mellan skulderbladen på vänster sida. Det är iallafall bättre idag. Igår kunde jag i princip inte röra mig alls utan att det gjorde fruktansvärt ont. Ja ni som haft nackspärr innan vet vilken smärta jag talar om. Så det blir till att spendera ännu en dag i sängen. Förresten, som om inte detta vore nog har min batterisladd gått sönder till datorn, så alla mina inlägg jag hade förberett för får tyvärr vänta. Så är det med det... Nu ska jag och min bästa vän vetekudden vila en stund. 

Kommentarer
Postat av: Angelica syster

Love u syster! Kram! <3

2011-06-10 @ 21:15:57
URL: http://www.nogg.se/SummerGlow

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback