Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Meningen var ju att Kim skulle tillbringa ännu en dag på metaltown idag, men han har på något sätt lyckats stuka foten under sin vistelse där igår. Så han var tyvärr tvungen att stanna hemma med en lindad fot. Så typiskt! Tycker så himla synd om honom. Så som han har längtat efter dessa två dagar så ställer detta till det. Ja jag lider verkligen otroligt mycket med honom. Det är ju inget som man kan göra om varje dag direkt...

Men men, för mig har dagen varit trevlig iallafall. (förutom att jag tyckt synd om Kim såklart) har varit på kalas under dagen hos familjen Schöneman. Det var lilla Elvira som fyller 2 år. Jättetrevligt var det som vanligt med mångra skratt och jättegod fika.
Väl hemma efter kalaset har jag pysslat om Kim, smörjt, lindat, värmt vetekudden som legat vid foten och lagat god mat och efterrätt åt honom. Det är han värd prinsen min! Så har min dag sett ut. Haha!

Nu är det dags att krypa till kojs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback