Söndag

Vilken sommar vi har! helt underbart väder. Dock så är det väldigt kvavt idag med lite moln, men väldigt varmt! Förra veckan var det nästan olidligt varmt och nu i helgen lovades det regn men det var inte många droppar det kom.

I fredags var vi på kalas hos Kims mormor och det var supertrevligt. Fikade ute i trädgården med massa bullar, jordgubbar och glass. Mums! I Fredags kom även min syster och hennes hund hit för att stanna över helgen och igår var vi uppe vid sjön så lilla Kiara fick bada och det var väldigt uppskattat. Idag har jag färgat min systers hår och bara tagit det lugnt. Dom åker hem ikväll så imorgon ska det storstädas eftersom det ligger hundhår precis överallt, jobbigt för min allergi.

I veckan får vi se vad som händer, jag hoppas det blir fint väder så man kan sitta ute och sola. Man blir alltid på bättre humör också när solen lyser så jag håller tummarna!

Nu ska jag ta det lugnt, vi får väl se om det blir så att jag börjar med städningen redan ikväll. Risken är stor om jag blir uttråkad.


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv funderat på att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-19 @ 05:11:27
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback