Torsdag

Vilken härlig känsla det var att vakna idag. Strålande sol och fågelkvitter ute. Dock var det flera minus men det spelar ingen roll för det känns som våren verkligen är påväg. Underbart!

Ikväll kommer min syster och hennes hund hit. Hon ska hjälpa mig att färga mitt hår ikväll och så stannar hon över här också. Så imorgon ska jag ta och färga hennes hår. Bra när man kan hjälpa varandra.

Annars händer inte så mycket. Igår gav jag bort min ödla till en tjej som heter Anna. Jag känner att jag inte har intresset att ta hand om ödlan längre och har man inte det så ska man inte ha den kvar. Då får inte djuret det den behöver så det känns som ett bra beslut även om det känns konstigt att inte ha kvar henne. Det är så tomt där terrariumet stod och en liten saknad känner man såklart.
Jag hoppas bara hon får det jättebra på sitt nya ställe och att hon blir väl omhändertagen.


Min lilla sötis. Eller föredetta kanske man säger nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback