Nyårsafton och nyårsdagen

Nu är även nyårsafton förbi och nu har vi ett nytt år att se fram emot. 2011. Mina två största önskningar detta året är helt klart att få ett jobb jag trivs med och att jag och min fina pojke får en lägenhet. Vi får hoppas att detta året är vårt år.

Nyårsafton firades som sagt hos min storebror och hans flickvän. Min kusin och hans tjej var även där och en till kompis till dom. Vi åt tre-rätters middag som cissi hade gjort. Det va urgott! sen kom det lite mer folk som dansade, spelade spel och hade kul. När klockan närmade sig 23 så begav sig alla mot en fest. Men jag och Kim valde att åka hem och mysa istället. Kim var bra full som en kastrull när han kom hem kan jag säga, haha, han flamsade och hade riktigt skoj. Dock snurrade det rejält i hans lilla huvud så han la sig för att vila och då somnade han naturligtvis. Så vid tolvslaget fick jag skåla med mig själv. Haha! men sen vaknade han och myste ett tag med mig innan vi båda somnade gott.

Hade en jättetrevlig nyårsafton med trevliga människor, god mat, djupa samtal, många skratt och ett jättebra avslut. Tack till er alla ♥











Idag har vi haft en riktig mysdag. Det började med våffelfrukost som pappa gjorde, sen låg vi länge kvar i sängen. Jag lagade tre rättersmiddag och nu ikväll har vi ätit frukt som vi doppade i smält choklad och en massa popcorn. Nu ska jag fortsätta mysa med min stora kärlek!



Bilder från igår och idag kommer...



Kommentarer
Postat av: Millah

Haha ja, fixade tävlingen just för att du skrivit det några gånger =) så hade blivit chockad om du int varit med :) Kram

2011-01-06 @ 19:33:54
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Baby Melody's Beauty Blog

Låter supermysigt!:)



Ha en trevlig helg söta du!<3

2011-01-07 @ 16:42:52
URL: http://babymelody.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej Jennie=) Fin blogg du har=)hoppas du mår fint=) kram

2011-01-07 @ 23:08:24
URL: http://lantligtbysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback