Torsdag.

Nu har det varit full rulle här hemma igen i några dagar. Har bakat tre dagar i rad inför kalas i helgen då mitt hjärta fyller år. Jag har röjt undan massa i hallen så nu har jag ca 10-12 par skor jag ska slänga och ge bort. Det lönar sig att rensa. Haha!  Jag har även städat hela övervåningen som tog några timmar.
Det kan jag säga resulterade i att jag enbart gått omkring i mitt nattlinne idag och inte orkat göra ett skit. Eller jo, bakat det sista och lagat mat har jag orkat, men det är ingen ansträning direkt.
Det är ganska skönt att ha dagar då man inte behöver göra så mycket. Dock har träningen fått lida för det, men jag får se om jag orkar ta tag i det senare eller om jag har en vilodag helt idag istället.

Jag hade inte mycket mer på hjärtat för tillfället för det är inte mer än detta som har hänt de tre senaste dagarna. Men jag återkommer snart igen!




Kommentarer
Postat av: ina

Klart dom inte blir fulare, hur svårt är det att rulla en boll? :P

2011-02-12 @ 10:40:21
URL: http://inafoton.blogg.se/
Postat av: Millah

Mums det lät gott=) kram

2011-02-13 @ 15:56:38
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback