Tisdag kväll

Vilket härligt väder vi haft idag! strålande sol och snön smälter snabbt bort. Dock regnade det igår så det är rätt halt ut fortfarande. Men ute syns mer grönt än vitt och det är ett tecken på att våren är på ingång. Härligt!

Har precis fått i mig lite mat, en kycklingfile, stekt paprika och yoghurt dressing. Riktigt gott!
Strax börjar ett av mina absolut favoritprogram. Halv åtta hos mig! och imorgon ser jag verkligen fram emot att se Sveriges mästerkock, även det ett favoritprogram. Överlag är matlagningsprogram det bästa programmen jag vet, kan sitta flera timmar framför dem och låta mig inspireras. Mat är glädje!

Kommentarer
Postat av: Millah

mm kyckling=) gott

2011-02-09 @ 00:07:08
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback