Lite update!

Dagarna passerar förbi i ganska långsam takt tycker jag, hela helgen har varit i en halv evighet känns det som. Men det är ju bara positivt!
Snart börjar Mars månad och därmed är våren ett steg närmare. Jag är väldigt glad att snön i princip är borta men kylan sitter ju i så det ska bli skönt med lite varmare vindar framöver.

Igår passade jag Donna och Doris, världens goaste hundar. Så mysigt hade vi det och det är alltid kul med lite sällskap, även om det var i form av två fyrbenta hehe.
Melodifestivalen såg vi också här hemma såklart. Älskar mello! till skillnad från många andra tycker jag faktiskt att låtarna har varit riktigt bra detta året, även de som åkt ut. Helt klart är ju att de kommer att spelas sönder på radion ganska snart så det är bara att gilla läget.

I veckan ska jag förbereda lite "skönhets" inlägg. Tipsa lite och recensera några produkter. Min lilla grej i bloggen när det gäller smink och skönhet är ju att jag bara skriver om "budget-produkter" som jag tycker om, det eftersom jag själv tycker att det skrivs för lite om dom och eftersom jag, liksom många andra faktiskt inte har råd med massa lyx. Haha! Så jag hoppas att det uppskattas av er läsare.

Kommentarer
Postat av: Millah

det uppskattas=) kramar

2011-02-27 @ 16:50:01
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback