Ingen vila här inte..

Satte mig precis för att ta en paus. Jag är helt slut just nu! Har varit igång sen jag vaknade ungefär.

Dagen började klockan 9 då klockan ringde och jag begav mig ut på morgon promenad med kurrande mage. Det var glashalt ute på vissa ställen så jag är glad att solen lyste så jag kunde se alla hala fläckar, jag är så rädd för att ramla...
Efter promenaden åt jag en god frukost som var väldigt välbehövlig. Kollade lite på tv innan jag satte igång att träna här hemma en timma innan det var dags för lunch. Med lite mat i magen satte jag igång att städa mitt hemskt stökiga rum. Plockade iordning alla mina saker, dammade, damsög och bytte sängkläder och det tog flera timmar. Men nu är det rent och snyggt och doftar underbart från de nya sängkläderna. (Det kommer bli gott att få sova sen.)
Och slutligen tog jag mig just en dusch efter allt röj hela dagen. Kan ju säga att jag var rätt trött och snurrig i skallen när jag duschade för jag duschade nämligen med glasögonen på och märkte det inte förrän jag typ var färdig. Haha!

Nu ska jag vila lite tills pappa kommer, då ska vi antagligen åka och hämta mitt proteinpulver som jag beställt och efter det blir det väl middag.

Ikväll kommer sveriges mästerkock på tv och det får man inte missa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback