Eyeliner.

Det var lägensen jag skrev om någon sminkprodukt nu och eftersom det har kommit in önskemål om det så ska jag ta och göra det nu.

Den produkt jag tänker tipsa om är Superliner (eyeliner) från Loreál. Det är den bästa eyelinern jag testat hittills och jag är helnöjd med den.





Positivt.
- Den ger en exakt linje.
- Färgen är skarp och fyllig svart utan att se suddig ut.
- Den kladdar inte.
- Den är väldigt enkel att använda.
- Lätt att tvätta bort.
- Håller HELA dagen.
- Har en snygg guldig design.

Negativt.
- Kan inte komma på något negativ om denna produkt.


Jag kan alltså varmt rekomendera denna eyeliner. Den är grym!

Kommentarer
Postat av: Jessica Må

Bra tips där Jennie :) Ska prova den! Kram

2011-02-17 @ 12:22:43
Postat av: Millah

Åh den skulle jag behöva testa=) Kram

2011-02-19 @ 11:57:20
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback