Soliga dagar = Dåligt bloggande.

Ojojoj, 2 veckor sedan jag skrev här i bloggen. Men faktum är att jag inte ens har haft en tanke på bloggen, den har liksom varit bortglömd. Känns inte alls lika kul att skriva längre, har tappat gnistan lite.. Hade varit lättare om man visste vad folk ville läsa..

Nåja, Vi har haft högsommar och det har badats och solats en hel del. Första doppet togs visserligen den 30 Juli!?!? ja, väldigt sent men efter det har jag badat några gånger iaf. Jag som älskar att bada tackar sällan nej till ett dopp i det blå! Havet har jag dock inte besökt en ända gång.. Har inte haft möjlighet att ta mig dit, eftersom jag tycker det är så omstädigt att åka buss med massa byten och sen sätta sig på en varm buss efter en dag på stranden känns inte speciellt lockande. Men men, får väl se om man tar sig ut innan sommaren är över eller inte.

Datorn är iallafall inte prioriterad när solen är framme, jag startar den inte ens de dagarna utan surfar lite med mobilen istället. Mycket smidigare!
Nu ska det dessvärre bli dåligt väder i veckan som det ser ut, det är ju mindre roligt. Men då kanske man kan passa på att greja lite inomhus som heller inte blir av när det är fint väder så nån nytta kanske man får göra.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Välkommen tillbaka ;)

Ja, är det fint väder så prioriterar man gärna annat... Du önskade lite bilder av mitt hem (vilket jag inte hunnit lägga upp än) men jag skulle gärna vilja se lite hur du bor oxå... Tänkte om du ville ha lite blogg tips =) du e ju så duktig på att lämna det, dock inte jag =) KramKram

2011-08-07 @ 18:17:33
URL: http://minbebis.com/blogg/mammaemelie
Postat av: Anonym

http://Stylegirl.se - trendiga smycken till otroliga priser!



VAR MED OCH TÄVLA OM EN EARCUFF FRÅN http://stylegirl.se ! Klicka på länken --> http://stylegirl.se/tavling.aspx för att delta!



VINNAREN FÅR ÄVEN 30% PÅ HELA SITT NÄSTA KÖP HOS STYLEGIRL!



LYCKA TILL! :)

2011-08-11 @ 11:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback