Tisdag.

Satte mig precis här vid datorn för att ta en paus. Kycklingen står i ungnen och riset på kokning.
Hela förmiddagen har jag bakat en massa inför kalaset  vi ska ha nu i helgen där jag och min bror ska firas. Slängde ihop lite hallonmuffins och kladdkakemuffinsar. Så nu är halva frysen full med det! Våran frys måste verkligen frostas av, jag får nog ta tag i det nån dag efter kalaset. Det är alltid skönt när sådan är gjort. Dagarna innan kalaset nu i veckan kommer väl gå åt till städning skulle jag tro. Städade ju hela kalaset inför helgen som var men alla vet ju hur fort det blir smutsigt igen. Vill ju ha det rent och snyggt när vi får gäster.

Annars händer inte speciellt mycket. Jag och Kim firar 4 år och 11 månader idag. När jag vaknade imorse hade han skickat ett sånt fint grattis-sms som man bara blir så glad för. Han har stenkoll när vi har våran månadsdag. Min sötnos!

Men men. Nu ska jag duka och lite sånt där inför middagen!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Gulligt att ni firar varje månad så, men blir inte det lite jobbigt i längden? :) En gång om året räcker för mig ;) haha

2010-09-07 @ 17:56:23
URL: http://smileatlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback