Måndag

Har precis kollat klart på Idol och ligger just nu och slappar i sängen. Dagen har både varit händelserik och väldigt seg. Har känt mig trött eftersom jag först var uppe med Kim vid 5 tiden imorse och sedan väcktes igen av att polisen bankade på ytterdörren (vill inte gå in på varför) så allt har liksom gått rätt långsamt. Har städat lite och varit och handlat. Åkte till Netto för att handla lite och där hittade jag nåt jag länge letat efter. Inte precis en sån jag ville ha men nästintill iallafall. En jordglob!
De jag har tittat på tidigare har varit riktigt dyra så jag blev överlycklig när jag hittade en jordglob på netto, med inbyggd lampa som kan tändas om man nu vill det. Den kostade 129 kr.
HÄR kan ni se både priset och hur den "riktiga" jordgloben ser ut. Den jag köpte hade ju som sagt lampa men är i samma färg, svart och silver och ser precis ut som på bilden här nedan. Materialet är nog inte samma som på hemsidan men för det billiga priset kan man inte räkna med mer. Jag är väldigt nöjd med det köpet. Kommer platsa fint i vår lägenhet, när vi nu får en.



Kommentarer
Postat av: jessica

Hur går det me lgh sökandet?? Ska ni flytta till kungälv eller ale??

Hur länge har du stått i bostadskön??



KRAAAMAR!!

2010-09-27 @ 21:35:00
URL: http://lillanyberg.blogg.se/
Postat av: simone

vilka vackra ord Jennie, du är verkligen en ängel! :)

2010-09-28 @ 17:40:37
URL: http://fattybom.se
Postat av: Z

fin blogg :)

2010-09-28 @ 17:42:13
URL: http://enliigtmiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback