Tv-nördar

Ojoj, ligger här i min säng och är riktigt seg. Jag ocu kim har kollat på webbtv i ca tre timmar nu. Vi har sett program som vi har missat i veckan så nu är vi ikapp. klockan elva ska vi se paradise hotell avsnitten på tv6 som vi också har missat. Det kommer bli en sen kväll. Haha! Det är lite tragiskt att våra kvällar ofta ser ut såhär på helgerna, men så blir det ju när vi inte kan se det tillsammans i veckan. Men samtidigt är det himla mysigt att ligga och gosa i varandras armar framför ett bra program. :) Nu ska jag återgå till liggläge, har inget mer att skriva. Hehe

Kommentarer
Postat av: Millah

Det är väldigt intressant och roligt att höra vad andra egentligen har för uppfattning om en =) Så jag är glad att du ville svara, får se om någon mer vågar svara på frågan=) kramar om i massor!

2010-10-17 @ 18:40:49
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback