Regnig dag

Sitter och kollar ut genom fönstret. Därute piskar regnet mot rutan och det blåser rejält. Det är inte en sån här höst jag vill ha. Jag vill att det ska vara sådär småkallt, strålande sol och gul/röda löv överallt. Men sånt väder har vi ju faktiskt haft det senaste dagarna så det kanske kommer tillbaka,vi får hoppas det iallafall. Det har precis varit en jättetrevlig kille här och fixat våran torktummlare. Det känns skönt! även om vi aldrig använder den mer än i nödfall så är det ändå bra att den fungerar. så snart ska jag gå och tvätta litegrann och sen är det dags att börja med maten. Apropå mat. Det var någon som ville ha recept på kakan jag bakade häromdagen och självklart ska jag lägga ut det eftersom intresset finns. Men det får bli när jag sitter vid min dator, just nu bloggar jag ifrån mobilen. Nu är det dags att göra lite nytta. 

Kommentarer
Postat av: Linn

Kika in mina tävlingar i min blogg, http://linnlagerskog.blogg.se/category/tavlingar.html :)

2010-10-19 @ 12:40:24
URL: http://linnlagerskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback