Planerar inför den stora dagen imorgon.

Sitter här och letar på nätet, antecknar och tänker så det knakar. Imorgon är nämligen en väldigt speciell dag. Jag och min pojkvän firar hela 5 år! Det är inte klokt vad tiden går alltså.. Nåväl firas ska det och vi valde att göra det hemma faktiskt. Dels för att Kim jobbar hela dagen och kommer hem sent. Sen ska han upp klockan 5 dagen efter för att jobba igen så då är det skönt att få vara på hemmaplan. Vi har bestämt att laga en massa gott att äta och bara mysa och rå om varandra. Det är just det jag sitter och letar efter. Goda recept! Men jag tror nog att jag har hittat det jag söker nu efter mycket om och men. Det blir en supergod favorit i repris men med ett extra tillbehör till dessert, samt lite annat gott till varmrätt. Det ska bli så mysigt och så gott!!

Presenter kommer vi inte ge till varandra imorgon utan vår stora present till varandra blir hotell och spa på Sankt Jörgen park resort i helgen. Ingen av oss har varken varit på spa eller bott på hotell innan så det ska bli riktigt spännande. Ska försöka ta en hel del bilder så vi får dokumenterat våran upplevelse.

Nu ska jag kolla klart på Bonde söker fru innan det är dags att sova.

Kommentarer
Postat av: Elena

Åh, grattis till er! :)

2010-10-06 @ 21:08:55
URL: http://ellisono.blogg.se/
Postat av: Victoria

Jag har varit på sankt jörgens!! Huuuuur bra som helst, grym spaanläggning, ni kommer bli supernöjda!!! :D

2010-10-07 @ 11:01:00
Postat av: Adara - teckningar, foton, drömmar

Hej! Vad fin blogg du har! <3

Tänkte också tipsa om att du kan vinna en valfri jacka från Elvine på min blogg. Du kan tävla här om du är intresserad: http://adara.blogg.se/2010/october/utkast-okt-1-2010.html#comment

:) Tävlingen går ut imorgon!

2010-10-07 @ 13:15:34
URL: http://adara.blogg.se/
Postat av: Adara - teckningar, foton, drömmar

Åh tack! :D

Hihi jo jag såg att du är med och tävlar där också. Men gör du ett till inlägg så kan man ju säga att dina chanser fördubblas! :P



Ha en fin dag!

Kram

2010-10-08 @ 08:42:47
URL: http://adara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback