Firandet av våran 5 årsdag igår.

Våran 5 årsdag igår firades som sagt på hemmaplan. Vi hade först tänkt laga 3 rättersmiddag men vi beslutade att det räckte med 2 rätters. (vi får ju 3 rättermiddag imorgon på hotellet ändå)

Det som vi åt igår var iallafall skinkstek, ungsrostad potatis och smörslungade kokta rotgrönsaker. Samt en suuuupergod sås gjord på skyn från köttet.



Jag hade inte tänkt fota maten först men kom på i sista sekund att det kunde vara lite roligt att ha på kort därför är maten på tallriken inte sådär fint upplagd. Haha!


Ruskigt gott var det iallafall och när jag hade slukat det var jag så mätt så jag inte alls visste om jag skulle orka efterrätten...




Efterätten bestod iallafall av en Choklad och madelkaka samt chokladpannacotta.




Jag orkade i princip äta halva kakan och typ 3 skedar av pannacottan, så mätt var jag. Resten fick min bror äta upp. Hehe



Resten av kvällen spenderade vi i sängen med massa mys och så tittade vi på Robinson såklart. Tänk att man kan älska en person så mycket som jag älskar honom. Det är inte klokt!




5 års kärlek! ♥  (Bilden är inte tagen igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback