Tom i bollen?

Denna sidan har varit uppe i flera timmar utan att det har skrivits något. När jag tänkte skriva nån gång i förmiddags så kom jag verkligen inte på någonting att dela med mig om och dessvärre har jag inte kommit på nåt nytt att skriva om nu heller.

Dagen har rullat på i sin lilla takt och jag har mest tagit det lugnt och kollat på webbtv. Har känt mig seg i några dagar nu och jag vet inte vad det beror på. Är lite nere liksom... Men men, det får väl över det med. Eftersom jag inte har nåt vettigt att skriva om så avslutar jag här.

Kommentarer
Postat av: Pia

Hejsan Jennie, jag skriver med anledning av att jag såg att du vunnit en helårsprenumeration på en tidning i augusti månad. Nu undrar jag om du fått din prenumeration? Jag vann också en prenumeration samtidigt på en blogg men har fortfarande inte fått någon tidning trots flera påtryckningar. Skulle bli glad om du ville maila till mej så jag får reda på om du har fått någon tidning.



Hälsningar Pia

[email protected]



2010-11-05 @ 22:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback