Mobilblogg: väntar fortfarande...

Som ni märker är det rätt tyst här på bloggen och det beror helt enkelt på att jag väntar på att ni ska besvara den enkla lilla frågan jag ställde till er i det föregående inlägget (inte tävlingsinlägget) jag tycker faktiskt att ni kan ge en minut av er tid och göra det för mig. Jag står och stampar på ett och samma ställe just nu och vet inte hur jag ska göra bloggen bättre, det är därför jag behöver er hjälp. Jag ser ju faktiskt vilka som besöker min blogg tack vare min lilla mätare jag har i menyn. Där ser jag flera bloggare gå in här vars bloggar jag ofta kommenterar så varför får jag ingen tillbaka? jag är inte så noga med kommentarer egentligen, ofta är inte det de viktiga men om jag då verkligen ber om ett svar på en fråga så kan jag väl få det... aja, får väl se om bloggen tar sig upp på banan igen. 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag tycker du ska skriva om det du gillar allra bäst, smink och skönhet! Alltid roligt att få ny inspiration och tips om detta :-)

2010-11-24 @ 16:37:16
URL: http://christmascarol.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ja eller hur! Det är mitt mesta måste denna julen helt klart, måste bara få se honom live :-)

2010-11-24 @ 21:06:09
URL: http://christmascarol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback