Mini spa hemma.

Har tillbringat närmare en timma inne i badrummet. Har haft en liten sparitual för mig själv, kände att jag behövde det.


1. Började med att torrskrubba hela kroppen med en grov "handske"
2. Peelade ansiktet och satte på ansiktsmask (produkter från Sankt Jörgen spa)
3. Medans ansiktsmasken satt på peelade jag kroppen med skubbhanske och body skrubb inne i duschen.
4. Tvättade bort ansiktsmasken och peelingen och sedan tvättade jag håret och kroppen med Dove produkter.
5. Avslutade det hela med att smörja in ansiktet med A-cremen och kroppen med LdB body lotion.

Kroppen är superren och superlen. Underbart!!

Kommentarer
Postat av: Baby Melody's Beauty Blog

Alltid skönt med hemmaspa!:)

2010-11-04 @ 15:59:57
URL: http://babymelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback