Jobbig natt och förhoppningar om framtiden.

Natten har varit hur jobbig som helst. Låg och vred och vände mig när jag la mig vid halv tolv igår och senaste gången jag kollade på klockan var den halv 2. Men efter det somnade jag gott ända tills jag började drömma mardrömmar. Vaknade av att jag låg och skakade, usch hatar verkligen att drömma hemska drömmar där min familj är med. Försökte somna om men kunde inte riktigt släppa drömmen. Fortsatte i vanlig ordning att ligga och vrida och vända på mig och tränga bort alla jobbiga tankar. Tillslut måste jag hittat rätt position och somnade gott. Men SÅKLART vaknar jag vid sju igen och måste gå på toa. Men då var jag helt slut efter den jobbiga natten så efter det somnade jag om rätt gott och vaknade vid halv elva. Välbehövliga timmar kan jag säga...
Så nu vet ni allt om min natt. Hehe :)

Idag händer inte så mycket i vanlig ordning. Har just målat naglarna i brist på annat att göra. Har även satt på en diskmaskin och tvättat en tvätt som håller på att torka på balkongen.
I eftermiddag kommer Kim hit vilket jag verkligen längtat efter. Jag hoppas verkligen vi får vårt egna boende snart så vi slipper det här, att vara ifrån varandra flera dagar i veckan är nåt som ingen av oss gillar. Men vi får hoppas det löser sig snart. Kim har ju äntligen fått jobb och allt nu vilket jag är så stolt över, så som han har kämpat.

Nu ska jag kolla på tv tills jag hittar nåt annat roligt att göra. Hoppas alla får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: simone

sv: Vad spännande med flytt :) Hmm, angående områden, gissar på att ni vill bo hyffsat centralt? Det finns väldigt fina områden men som sagt - de ligger en utanför och ni bort ju faktiskt redan en bit utanför.. Jag själv bor strax brevid liseberg i Örgryte och det är det finaste området jag själv sett och bott i med sjöar, grönområden, skog, butiker och matställen men ändå bara ett par minuter ifrån stan så jag hade nog rekommenderat det isåfall :)

2010-05-27 @ 14:13:00
URL: http://fattybom.se
Postat av: jessicapanda

svar: Taack för din åsikt!

2010-05-27 @ 17:34:30
Postat av: natalie

usch för mardrömmar. Jag brukar också vakna av att jag ligger och skakar. Fast jag brukar oftast ha problem med om dom var sanna eller inte sanna :P

2010-05-27 @ 21:23:58
URL: http://nathm.blogg.se/
Postat av: Millah

Tack för ditt förslag gumman =) kramar

2010-05-28 @ 14:14:51
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: natalie

haha det håller jag med om ;) Allt bra med dig idag :)?

2010-05-28 @ 19:44:56
URL: http://nathm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback