Helgens planer.

Sitter just nu och kollar på Talang med Kim men just nu är det reklam så passar på skriva ett litet inlägg.

Dagen har varit lugn och skön och kvällen likaså. Precis som jag vill ha det!

Imorgon ska vi ut och handla lite och efter det bär det av hem till kims familj där vi ska sova över för att passa hans lillebror. Hans föräldrar ska nämligen på 30 års fest! Det kommer säkert bli trevligt och jag hoppas verkligen vi får lite sol så man kanske kan vara ute litegrann. En och annan film blir det säkert också och säkerligen lite kortspel.

På söndag ska vi till stan. Har inte bestämt om det blir Allum eller femman ännu men det mäker vi när det närmar dig.

Så kommer alltså min helg se ut.
Nu börjar talang igen så nu får jag kila!

Kommentarer
Postat av: natalie

härligt att höra! =) det är fin fint med mig :D

2010-05-28 @ 22:35:38
URL: http://nathm.blogg.se/
Postat av: simone

Tjeeena snyggo! Har du vaknat till liv? :P Jag börjar så smått, snart hem till mamma och pappa för att fira mamsen :D

2010-05-30 @ 13:03:30
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback