Har en lång bilresa framför mig!

Sitter just nu och slösurfar lite så tänkte att jag lika gärna kunde skriva ett litet inlägg. Antagligen blir det de ända inlägget på några dagar. Imorgon ska jag nämligen sitta i en bil i ca 25 timmar!! men vad gör man inte för sin älskade farmor. Det är min pappa och bror som ska köra upp min farmors möbler och saker till Luleå, dit hon ska flytta. Så jag bestämde mig för att följa med, tar alla chansen jag får för att träffa henne. Så som sagt, vet inte när jag återkommer. Ska ju även åka i 25 timmar hem igen när vi väl är klara där uppe.

Dagen idag kommer alltså bestå av packning och sånt som måste göras innan man ska iväg. Ska försöka städa lite så det är iordning här hemma, alltid skönt att åka iväg och veta att huset ser bra ut. Kim ska även vara här och hjälpa mig lite med hemmet medans jag är borta. Men sen kommer han åka hem till sin familj. Min lillebror och hans tjej kommer även vara hemma, så jag hoppas dom kommer hålla hemmet någorlunda i skick iallafall, har ingen lust att komma hem till ett bombnedslag.

Senaner ska jag laga en supergod middag och mysa lite extra med Kim eftersom vi inte kommer ses på ett litet tag nu. Kommer väl ses tidigast på Torsdag nästa vecka eftersom han åker hem på Måndag. Kommer väl sakna ihjäl mig efter honom men jag vet ju att vi ses snart igen.

Annars hade jag inte så mycket att skriva, nu vet ni hur läget ser ut.
Ta hand om er så hörs vi snart igen!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Kul att du är med o tävlar hos mig :)

2010-05-14 @ 23:38:38
URL: http://vanitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback