En riktig slöardag!

Ja då ska vi se vart jag ska börja...

I torsdags åkte jag till Backaplan för att möta min vän Carro och hennes dotter, där gick vi runt i massa affärer tills våra fötter var helt döda och vi var helt slut. Då begav vi oss hem till Carro där vi pratade massa, lagade tacos och hade väldigt trevligt. Jag sov även över där så på fredagen var det full gång igen! Först åkte vi till en frisör så Carro fick klippa sig, Det blev skitsnyggt! Sen gick vi på marknad. Jättehärlig och rolig dag det också. Det vill jag helt klart göra om någon gång!

Idag kan jag säga att jag är helt slut! Faktum är att jag sitter fortfarande i sängen utan att ha tagit på mig kläder. Haha! Jag och Kim hade en lång och go mysmorgon och vi kollade klart på Avatar som vi började se igår. (Vi var båda helt slut igår så vi orkade inte se klart, Kim har dock redan sett den 3 ggr. Haha!) Men efter att ha sett den idag måste jag säga att den var riktigt bra!

Jag har även fått massa roliga paket hem medans jag varit borta som ska bli riktigt kul att få testa. Bland annat Cover all mix paletten från MUS. Miniplattången och en annan volymtång samt lite annat mineralsmink än det jag brukar köpa. Det ska bli riktigt spännande och bilder kommer komma!

Nu blir det bara till att slöa och invänta pizza som kommer avnjutas senare. MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback