Cover All Mix från MUS

Ja då har även jag blivit ett stort fan av cover all mix paletten från MUS som jag nu har testat.
Den är verkligen så bra som alla säger. Täcker perfekt, har bra hållbarhet och är av fin konsistens. Helt enkelt grym!

När jag beställde concealern fick jag även en concealerpensel!? på köpet. Jag antar att det är en concealer pensel iallafall eftersom jag fick med den. Men jag måste säga att det mer känns som en läpp pensel. Dessutom ser den inte alls ut som den på bilden där jag beställde ifrån (om ni kollar på den länken)  Men men den är jag iallafall verkligen besviken på! Den är väldigt spetsig och inte alls behaglig att jobba med. målar jag med den främre delen (spetsen längst fram på penseln) så känns det som jag sticker mig själv med en tandpetare eller nåt. Inte okej! och att ha penseln liggandes när jag målar gillar jag inte heller. Så den går tyvärr bort för mig, så det var tur att jag inte betalade för den.

Annars är jag helnöj med mitt köp!



Jag har provat att använda respektive färg till de olika områderna de ska vara till. Men jag måste säga att blandningen av alla tre nyanserna tillsammans tycker jag blir grym och täcker precis allt jag vill dölja riktigt snyggt. Så det är så jag kommer använda min lilla palett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback