Slösurfing på nätet.

Vilken seg morgon!
När jag vaknade kände jag mig fortfarande trött, men det var ändå dags att gå upp kände jag. Åt havregrynsgröt till frukost och tänkte ta itu med lite sysslor här hemma. Men som vanligt fastnar man vid datorn :)
Jag vet inte om det bara är jag men alltså ibland kan jag sitta och kolla runt på alla möjliga sidor bara för att jag har tråkigt. Varför går man bara inte och gör något annat vettigt istället av den tiden? Ja det är konstigt det där, men jag antar att det är nån slags avkoppling också kanske.
Idag har jag tex redan varit inne på.

- facebook-
Sidan man dagligen är inne på.
- msn-
Alla är väl inne på msn?
- bloglovin- Världens bästa sätt att hålla kolla på sina favoritbloggar
- Yves-rocher - Shoppingsidan med supergoda parfymer och duschgeler
- Bilskolan - Drömmen om ett körkort har väl alla som ännu inte skaffat ett
- Bingoresor - Resa till ett varmare land hade inte suttit fel
- Bingovinster
- Pengar, ja tack!
- Tågfakta
- Tåg i allmänhet har det varit mycket prat om det senaste
- Skrapkryss -
Fler gratis lotter?
- ellos-
Jag älskar deras "outlet-shopping"
- halens -
Mest för skojs skull, hittar aldrig något där som passar min smak
- Åhlens -
Kollar in skönhetsnyheter.

Plus säkert många fler. Ja så som ni ser så stannar man upp lite härovar. Men överlag är det någ shoppingsidor man fastnar mest vid. Iallfall jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback