Min Fredag!

Dagen har minst sagt rullat iväg kan jag säga. Den började när Kims klocka ringde klockan 6. Han åkte till jobbet och jag somnade om till nån gång strax efter 9 då pappa kom in och berättade att en gubbe var här och fixade vattnet som ska gå till diskmaskinen som vi har fått. Och det var fanimej på tiden att den kopplades in, den har stått typ en vecka nu för att det varit något fel varje gång. Men nu när den funkar kan jag lova er att jag är lyckigare än någonsin!

Jag gjorde mig iallfall iordning för att åka med pappa och handla. Först till Kungälv och banken sen vidare till gamle stan och willys där vi storhandlade. Riktigt gott att få handla när kylen och frysen ekar tom.
När jag kom in började jag städa och dona litegrann i köket så det är fint där när jag nu snart ska börja med maten.

Juste! jag hämtade två paket på posten som hade kommit förut med, visar strax innehållet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback