Grekisk resturang och bio.

Dagen igår var så mysig!

Jag åkte som sagt in till stan för att möta Kim. Jag hade tänkt fixa en del av överraskningen innan han kom men roligt nog stötte vi på varandra på vägen dit. Haha! han hade fått sluta jobbet lite tidigare. Så han fick helt enkelt följa med. Jag skulle nämligen hämta ut biobiljetter som jag hade bokat till en film han har velat se väldigt länge - Percy Jackson, kampen om åskviggen innan han kom, så han inte skulle förstå vad vi skulle göra. Men så blev inte fallet, men det gör inget för han blev riktigt glad för det ändå!
Men inte nog med det så var min överraskning två rätters middag på en grekisk resturang också innan bion. och jag måste säga att maten där var nog nåt av det godaste jag ätit. Underbart gott var det! Även desserten satt där den skulle =) Det var väldigt romantiskt och nåt jag helt klart vill göra om många, många gånger. ♥

Så egentligen var överraskningarna inte så märkvärdiga, men dom var planerade och eftersom han blev glatt överraskad så blev det ju väldigt lyckat iallafall och det är ju huvudsaken :)

Kommentarer
Postat av: krånglig&konstig

Det är bra med mig med :)

2010-03-06 @ 12:05:00
URL: http://krangligochkonstig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback