Fredag.

Det var ett tag sen jag skrev nu och det beror helt enkelt på att jag inte mått så bra. Det gör jag inte nu heller, men det känns lite bättre. För att "lätta på trycket" som hela tiden ligger och plågar i hjärta och huvud så åkte jag in till stan igår alldeles själv. Det var jätteskönt måste jag säga! För ett litet tag glömde jag bort alla negativa tankar och fokuserade på enbart mig själv. Visst jag blev 1500 kr fattigare. Men jag kände mig lycklig för stunden och jag är jätteglad över mina köp. Shopping gör en faktiskt på mycket bättre humör. Så är det bara.. Om jag orkar fota så kanske ni får se vad jag kom hem med i påsarna igår...

Annars händer det inte mycket. Imorgon ska jag och Kim ut och äta och efter det ska vi hem till hans familj och antagligen se finalen i melodifestivalen. Mycket trevligt! Förövrigt fick vi en diskmaskin av Kims familj igår. Dom ska köpa en ny eftersom dom bygger om hela köket och ni kan inte ana hur glad jag blev för den. Den kommer underlätta så otroligt mycket för mig. Att varje dag diska för 6 personer i omgångar tar både tid och kraft och efter att ha gjort det i flera år för hand så är man så fruktansvärt trött på det. Så med denna "hjälpredan" så blir jag av med en börda iallafall. Det känns obeskrivligt! Så tusen tack familjen Linansky!

Nu hoppas jag bara den blir inkopplad så fort som möjligt så jag får börja använda den. Det ska bli ett sant nöje!



Har lovat Kim att plocka iordning lite i rummet nu så jag får väl göra det. Haha! höll på att dö av skratt imorse när Kim sa innan han gick till jobbet "du kan väl städa här lite under dagen för det går knappt att gå här" haha, att just han sa det blev jag faktiskt glad över. Killar brukar aldrig ha ont av att det är stökigt, ibland märker dom knappt av det. Men det gjorde Kim äntligen, vem vet, kanske mina städvanor gått över till honom. Haha!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad tråkigt att höra att du inte mår bra! :( Men jätteroligt med diskmaskinen, det kommer underlätta så mycket för dig! Jag kommer att vara ledig i slutet på nästa vecka och veckan därpå, så om du inte har jobb och det är fint väder är jag gärna öppen för en promenad eller så om du känner för det :) kram

2010-03-12 @ 16:55:09
URL: http://smileatlife.blogg.se/
Postat av: Wiilow - Foto -Tankar -Känslor

Hej!



Tack så ♥ mkt. du med! Kram

2010-03-13 @ 02:48:54
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback