Vad har jag gjort i helgen?

Oj, det känns nästan som att det blev en datorfri helg även denna helgen. Men det är väl dags för en liten uppdatering nu. Helgen blev inte riktigt som planerat, men på ett positivt sätt!


I fredags, på midsommarafton åkte vi som sagt hem till våra vänner Carro och Jimmy där såklart deras lilla dotter Elvira och Carros hund Hero också var. Hela dagen pratade vi,  skrattade och åt supergod mat som Jimmy grillade och jordgubbar med glass till efterrätt som Carro hade fixat.
Senare på kvällen åkte det fram lite chips och ostbågar. Så hungriga behöver man aldrig vara när man är hos dem iallafall. Haha! dom är bara för goa. Älskar verkligen att vara där. Speciellt att få vara nära min vän Carro för hon är ju min allra bästa vän och vi har alltid så kul ihop. Hade det gått hade jag velat vara med henne varje dag. Hehe..
Vi sov även över där eftersom det blev rätt sent vilket var väldigt skönt. Dagen efter vaknade vi utvilade och pigga och meningen var att vi skulle åka hem på förmiddagen men det blev lite ändrade planer. Carro, Jimmy, Elvira och hero följde med oss hem för att sova hos oss. Verkligen jätteroligt! Jag och carro stannade på vägen för att köpa lite mat medans grabbarna grus åkte hem för att kolla på fotboll. Väl hemma hos oss grillade vi och åt god mat. Killarna fortsatte sen att kolla på fotboll och jag, Carro och lilla Elvira gick ner på mitt rum för att kolla på tv och mysa där nere. Jag busade massor med lilla Elvira och fick mig många härliga skratt kan jag lova, hon är ju bara för söt och världens charmigaste! Varje gång jag är i hennes närhet önskar jag att jag en dag kommer få ett lika gulligt och charmigt barn. Hehe :)
Min lillebror var även så snäll att han lånade ut sitt rum till dom så dom fick sova där inne. Så jag tror att vi alla sov rätt gott iallafall.

På morgonen idag tog jag och Carro Elvira i vagnen och Hero i kopplet och gick ut en promenad. Riktigt friskt och fint väder var det ute och vi fick pratat en hel del.
Senare på dagen åkte dom hem och jag saknar dom redan. Längtar tills vi ses igen!

Så jag vill tacka er alla för en urmysig helg. Hoppas vi kan göra om det snart!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Låter som ni haft det kanon! :) Det ska bli jättefint väder i veckan så vi kommer nog vilja åka till havet, hör av mig om när vi tänker åka :)

2010-06-27 @ 20:35:28
URL: http://smileatlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback